דף הבית אודות הצטרפות ל-Mini Pay אבטחה ופרטיות עזרה שאלות נפוצות צור קשר
שאלות נפוצות
האם ניתן לשלם באותו תשלום ליותר מילד אחד?
כן, רק בתנאי שמדובר באותו בי"ס או אותו ארגון. עליך ללחוץ על "תלמיד נוסף" לפני המשך לתשלום ולמלא את פרטי התלמיד.
איך ניתן לבטל תשלום?
לביטולים יש לפנות לנותן השירות. לא ניתן לבטל באמצעות פניה לאתר
לחצתי על תשלום מאובטח ולא קרה כלום
יש לבדוק את כל השדות בדף פרטי הכרטיס. אם שדה מסומן באדום יש לוודא נכונות הנתונים שמסרתם. 
קיבלתי הודעה שהתשלום נדחה, מה עלי לעשות?

בדוק שמספר הכרטיס והנתונים האחרים נכונים, וכן שקיימת מסגרת אשראי בכרטיס. נסה לשלם שוב.

לא קיבלתי הודעת אישור על התשלום, איך אדע אם התשלום נקלט?
הכנס לדף הבית באתר ולחץ על ה"אזור האישי" בסרגל העליון, בקש לשחזר סיסמא באמצעות הדוא"ל שמסרת. הסיסמא תשלח אליך, הכנס לאזור האישי ובדוק האם התשלום נקלט.
ללקוחות הוראת קבע בלבד - אני רוצה שתחייבו בכרטיס אחר
נא לפנות ל office@minipay.co.il ואנו ניצור קשר. נא לא לשלוח מספר כרטיס חדש בדואר אלקטרוני.
  דף הבית | אודות | תנאי שימוש | אבטחה ופרטיות | עזרה | שאלות נפוצות | צור קשר | מערכת ניהול |